loading...
جدیدترین اخبار باشگاه میلان
AatefMilan بازدید : 11052 پنجشنبه 22 تیر 1391 نظرات (16)

 

 

پیشنهاد آنچلوتی از پی‌اس‌جی، 65 میلیون برای ستاره‌ها

 

ایبرا + سیلوا میلان با 170 میلیون وسوسه شد

ملاقات گالیانی و رایولا 4 ساعت طول کشید

آنها برای پاسخ مثبت ایبرا منتظر میمانند، به نظر میرسد که انجام میشود

ایبرا میرود، توز می‌آید

جایگزین های میلان برای ایبرا و تیاگو:

 

در صدر این لیست کارلوس توز و ادین ژکو دو مهاجم منچستر سیتی قرار دارند، همچنین میلان از نزدیک پیگیر دسترو نیز هست . کارلوس توز موضوع مذاکرات سران میلان وسیتی  در ژانویه نیز بود اما این مذاکرات با شکست پرژه انتقال پاتو به پاریس سن ژرمن بدون نتیجه به پایان رسید.

 

در دفاع پول بدست آمده از فروش سیلوا نیز  می تواند گزینه های زیادی را روبه روی میلان قرار دهد ،  دده مدافع واسکوداگاما، داوید آستوری مدافع کالیاری و کولاروف دفاع چپ سیتی بازیکنانی هستند که شایعه انتقال آن ها به میلان وجود دارد.

 

لاسانا دیارا بازیکن رئال مادرید  نیز از بازیکنانی هست که مورد نظر گالیانی است.

 

ایبرا پیشنهاد رایولا را پذیرفت، اما:

مینو رایولا، مدیر برنامه های زلاتان ابراهیموویچ از سوئد خارج شده، و به سمت پاریس پروزا خواهد داشت.

 

زلانان ابراهیموویچ با انتقال خود به پاریس‌سن‌ژرمن موافقت کرده است، اما برای انجام این انتقال شرایطی را تعیین کرده است. ایبرا در صورتی با این انتقال موافقت خواهد کرد که دستمزد پرداختی به وی از سوی پاریس‌سن‌ژرمن بیش از آن مقداری باشد که وی در حال حاضر در میلان دربافت میکند.

 

پیش از این میلان موافقت ضمنی خود با این انتقال را اعلام کرده بود، و به نظر مرسید ایبرا و سیلوا در ازای مبلغی در حدود 62 تا 70 میلیون یورو عازم پاریس شوند.

 

در همین رابطه جیانلوکا دی‌مارتزیو، تحلیل گر مسائل میلان در اسکای ایتالیا، اعلام کرد که مینو رایولا موفق شده تا نظر مثبت ایبرا برای این انتقال را جلب کند، اما باید دید پاریسی ها با شرط تعیین شده از سوی زلاتان موافقت خواهند کرد و یا خیر. زلاتان در حال حاضر دستمزدی برای 12 میلیون یورو از میلان دریافت میکند.

 

گاتزتا دلو اسپورت نیز طی گزارشی فوری اعلام کرد که مینو رایولا از سوئد به سمت فرانسه و پاریس در پرواز است. رایولا با لئوناردو ملاقاتی را در پاریس ترتیب خواهد داد، و بنا بر گزارش اسکای، رایولا از مسئولان تیم پاریسی میزان دستمزد 14 میلیون یورو را برای موکل خود طلب خواهد کرد.

 

ملاقات گالیانی با مدیر برنامه های دسترو و آستوری

ساعات بسیار داغی در خانه ی میلان در حال گذر است، که ممکن است منجر به تعمیرات اساسی  و تاریخی در شیاطین قرمز و سیاه شود. همه در انتظار انتقال رسمی ایبرا و سیلوا به  پاریس‌ سن‌ ژرمن هستند، اما گالیانی در حال حرکت برای یافتن جانشین برای این 2 ستاره خود است .

 

 

امروز صبح مدیر اجرایی  روسونری  از طریق دفتر توراتی با کلودیو ویگوررلی مدیر برنامه های دسترو و داوید آستوری ملاقات داشت، این دیدار نسبتا سریع در حدود 20 دقیق به طول انجامید. طبق خبر های درز شده بحث در مورد این 2 بازیکن جوان بوده است.

 

 

در حقیقت میلان در حال اجرای نقشه ی خود برای جایگزینی ایبرا وسیلوا است ، برکسی پوشیده نیست که هدف مورد نظر میلان برای جایگزینی مهاجم سوئدی خود در مالکیت مشترک سیه نا و جنوا قرار دارد. و برای خرید داوید آستوری هم میلان باید سران کالیاری را راضی کند، کسی که اگر به عقب بر گردیم سابقه کار با آلگری را هم دارد.

 

برلوسکونی: ایبرا وسیلوا فروخته خواهند شد

سیلویو برلوسکونی، تایید کرد میلان برای فروش ستاره های خود به توافق  رسیده است اما قرارداد هنوز رسمی نشده است.

 

داستانی که پایان آن نزدیک است، سیلویو برلوسکونی به عنوان پرزیدنت میلان تایید کرد که امشب (پنجشنبه) ایبراهیمویچ وسیلوا فروخته شده اند و باید به سمت پاریس سن ژرمن فرانسه حرکت کنند.

 

برلوسکونی در هفته های گذشته با انتقال سیلوا به مبلغ 46 میلیون یورو به پی‌اس‌جی مخالفت کرد، اما میلان هم اکنون در حال فروش سیلوا و ایبراهیمویچ در یک معامله ی بزرگ است که باعث صرفه جویی 150 میلیون یورویی برای میلان است، برلوسکونی ضمن تایید این خبر گفت :

 

“من سیلوا و ایبرا را خواهم فروخت و 150 میلیون در هزینه ها صرفه جویی می کنم. “ برلوسکونی در جواب یکی از خبرنگاران ایتالیایی گفت :” شما به همچین پیشنهادی نمی توانید نه بگویید. این غیر مسئولانه خواهد بود. ” برلوسکونی و معاونش گالیانی و مدیر عامل شرکت برند میلان  به این انتقال پاسخ منفی ندادند و این دو با قراردادی 65 میلیونی در حال ترک میلان هستند.

 

 

تا امروز  آن ها اعتقاد داشتند که هنوز هم راهی برای عدم توافق زلاتان و پاریس سن ژرمن است، اما گزارشات نشان می دهد او آماده یپوستن به پی‌اس‌جی است و این انتقال به زودی نهایی می شود

 

لئوناردو-رایولا: ملاقات برای ابراهیموویچ تمام شد

مینورایولا یک  جلسه ی تقریباً 4 ساعته با لئوناردو داشت تا درباره ی شرایط زلاتان ابراهیموویچ به بحث و تبادل نظر بپردازند.

 

روز مهم برای انتقال ابراهیموویچ ( و تیاگو سیلوا!) به پاریس سن ژرمن، چرا که مدیر برنامه های ابراهیموویچ، مینو رایولا 4 ساعت را در باشگاه پی‌اس‌جی سپری کرد تا بر سر شرایط قرارداد ابراهیموویچ مذاکره کند.

 

رایولا بعد از ظهر پنج شنبه وارد فرانسه شد تا با لئوناردو، مدیر ورزشی و رئیس سابق میلان ملاقات کند. هدف از این ملاقات، توافق بر سر دستمزد ایبرا بود.

 

به گزارش  متخصص بازار نقل و انتقالات اسکای اسپورت ایتالیا،جیانلوکا دی مازیو،این جلسه 3 ساعت و 45 دقیقه به طول انجامید، اما نتیجه ی مشخصی در بر نداشت. هرچند گمان می رود  در جلسه ی امروز به توافق نرسیدند و اختلافات میان دو طرف همچنان زیاد می باشد.

 

گزارشات حاکی از آن است که ابراهیموویچ برای 1 فصل تقاضای 14-15 میلیون یورو کرده است، در حالی که لئوناردو که دیروز با ایبرا صحبت کرده بود، تنها قصد دارد 9 میلیون یورو برای 4 فصل بپردازد.

 

دی مازیو، همچنین کاندیدای جانشینان تیاگو سیلوا و زلاتان ابراهیموویچ را نام برد. به نظر می رسد دِده، بازیکن خط دفاعی واسکادوگاما، دیگر گزینه ی جانشینی نمی باشد، چراکه وی قرارداد خود را امروز تمدید کرد، تا میلان توجه خود را به رونالدو از پورتو و دیوید آستوری از کالیاری معطوف کند. برای خط حمله، گزینه ی اصلی کارلوس توز از منچستر سیتی است، در حالی که نام ادین ژکو و چند نفر دیگر نیز مطرح می باشد.

 

طبق گزارشات، میلان همچنین قرار است روبینیو را به فروش برساند و در عوض با ماتیا دستورو قرارداد بندد. البته این فروش هنوز رسمی نشده چراکه هنوز بر سر دسمزد ابراهیموویچ توافق صورت نگرفته است، هرچند، این اتفاق به زودی خواهد افتاد.

 

همسر سیلوا: ما می‌خواهیم در میلان بمانیم

در حالی که مذاکرات سران میلان و پاریسن‌ژرمن بر سر انتقال تیاگو سیلوا و زلاتان ابراهیموویچ در مراحل پایانی خود به سر میبرد، همسر تیاگو سیلوا سرانجام اعلام کرد که او و همسرش علاقه‌ای به ترک میلان ندارند، اما این موضوع به آنها بستگی ندارد، و تصمیم گیرنده اصلی اشخاص دیگری هستند.

 

مدافع 28 ساله برزیلی میلان، با اوج گرفتن مجدد شایعات مبنی بر انتقال او به پاریس، بار دیگر در سکوت رسانه‌ای فرو رفته است، و در مورد وضعیت اخیر پیش آمده اظهار نظری نکرده است. اما همسر تیاگو سیلوا از وضعیت به وجود آمده چندان راضی به نظر نمیرسد و عنوان میکند که او و همسرش در این مورد تصمیم گیرندگان اصلی نیستند:

متاسفانه کاری از دست ما بر نمی آید. ما میخواهیم در میلان بمانیم، اما این موضوع در دستان ما نیست، و دیگران در مورد این موضوع تصمیم میگیرند. اما در این میان از یک مساله اطمینان کامل دارم، و آن این است که شما همیشه در قلب ما جای خواهید داشت.


تیاگو سیلوا در حال حاضر در اردوی تیم ملی المپیک برزیل به سر میبرد، و خود را برای حضور در رقابت های المپیک لندن 2012 آماده میکند، اما مسئولان میلان، از سویی دیگر، در حال انجام مراحل فروش احتمالی او به همراه زلاتان ابراهیموویچ به باشگاه فرانسوی پی‌اس‌جی هستند. تیاگو سیلوا در هفته‌های اخیر تنها یک مصاحبه به طور رسمی در مورد حضور خود در میلان به انجام رسانده است، و آنهم بعد از وتو پرزیدنت برلوسکنی در مورد فروش او به پی‌اس‌جی در هفته‌های گذشته بود، که طی آن مصاحبه اعلام کرده بود که هرگز تمایل به ترک میلان نداشته است، و علاقه دارد تا در میلان به فوتبال خود ادامه دهد و موفقیت های دیگری را همراه این باشگاه کسب کند.

 به زودی کار های این انتقال به پایان خواهد رسید

کارلو آنجلوتی براین باور است که به زودی مراحل انتقال سیلوا و ایبراهیمویچ به تیمش کاملا طی خواهد شد.

این سرمربی ایتالیایی که هشت سال بر نیمکت هدایت میلان تکیه زده بود دو تن از ستاره های میلان را به تیم جدیدش خواهد برد.

به نظر می رسد که او به شدت چشم انتظار این دو مهره ی جدید است.

"آن ها به شدت به ما نزدیک شده اند . امیدوارم که بزودی به تیم بپیوندند.اما من نمی توانم چیز بیشتری در رابطه با این دو بازیکن بگویم بازیکنانی که بهترین های جهان هستند."

"همه می دانند که ما به دنبال ایبراهیمویچ و سیلوا بودیم .ما به تلاش خود ادامه دادیم تا سرانجام این دو بازیکن به ما نزدیک شدند. هنوز هیچ چیز رسمی نیست اما ممکن است به زودی مشخص شود."

گفته میشود زلاتان ایبراهیمویچ روز دوشنبه به صورت رسمی با این قرارداد امضا خواهد کرد.

 

کسی ما را برای مذاکره دعوت نکرده است

 در این جا می توانید مصاحبه ی مدیر برنامه های سیلوا را مشاهده کنید

 

گزارشات رسیده از فرانسه و ایتالیا از آن گزارش می دهند که سیلوا و زلاتان ایبراهیمویچ با سران PSG به توافق نهایی رسیده اند . اما به نظر می رسد مدیر برنامه های سیلوا خبری از توافق با این تیم نمی دهد.

این در حالی است که به نظر می رسد مدیر برنامه های ایبرا با لئوناردو به توافق رسیده است .

وی گفت :

"  هنوز هیچ چیز شروع نشده است. من و تیاگو هنوز برای مذاکره دعوت نشده ایم. قبل از این که قراردادی امضا شود ما نیز باید حرف هایمان را بزنیم."

" آیا تیاگو ایبرا را در PSG  خواسته است؟!هرگز این دو انتقال با هم در ارتباط نیستند.من و تیاگو از این انتقال بی خبر هستیم، اما وقتی ایبرا قرار دادش را امضا کند آنگاه تیاگو باید تصمیم بگیرد که می خواهد قرارداد امضا کند یا خیر!"

 

رسمی: تیاگو سیلوا به پی‌اس‌جی پیوست

باشگاه میلان لحظاتی پیش اعلام کرد که تیاگو سیلوا به باشگاه فرانسوی پاری‌سن ژرمن فروخته شد.

 

تیاگو سیلوا مدافع 28 ساله میلان، طی قراردادی 5 ساله به باشگاه پاری سن ژرمن در فرانسه پیوست. قرارداد وی به مدت 5 سال و با دستمزد سالیانه 7.5 میلیون یورو تنظیم شده است، و در نهایت مورد توافق طرفین قرار گرفت. این خبر به طور رسمی از سوی وب سایت رسمی هر دو باشگاه میلان و پاری سن ژرمن لحظاتی پیش عنوان شد. ارزش قرارداد هنوز به طور رسمی عنوان نشده است، اما گزارشات حاکی از آنست که پاریسی ها در ازای این انتقال مبلغ 42 میلیون یورو در اختیار میلان قرار داده است.

 

در همین رابطه امروز، پزشک تیم پاری سن ژرمن عازم برزیل شده بود تا آزمایشات پزشکی مورد نیاز را از تیاگو سیلوا به عمل آورد. متعاقبا باشگاه میلان این خبر را تنها با درج یک جمله کوتاه در سایت رسمی باشگاه میلان اعلام نمود، و از درج هرگونه توضیح بیشتر خودداری به عمل آورد.

 

پیش از این میلان پیشنهاد 46 میلیون یورویی پاریسی ها برای به خدمت گرفتن تیاگو سیلوا را رد کرده بود، اما آنها این بار حاضر شدند تا سیلوا را تنها در ازای 42 میلیون یورو به پاری سن ژرمن واگذار کنند.

 

ضمن این که هنوز در مورد وضعیت زلاتان ابرهیموویچ خبر جدید بروز پیدا نکرده است، اما به نظر میرسید متعاقبا خبر فروش رسمی این مهاجم سوئدی به پاری سن ژرمن نیز اعلام شود.

 

زلاتان ایبراهیموویچ به پاری سن ژرمن پیوست

زلاتان ایبراهیموویچ، مهاجم سابق میلان به پاری سن ژرمن پیوست. لئوناردو، مدیر ورزشی این باشگاه این خبر را تایید کرده است.

مینو رایولا، مدیر برنامه‌های این بازیکن سوئدی چند روز گذشته را در پاریس به سر برد تا کارهای انتقال این بازیکن 30 ساله را انجام دهد. میلان پذیرفته بود او و تیاگو سیلوا را به پاریسی‌ها بفروشد و سیلوا چند روز پیش به این تیم پیوست.

زلاتان قرار است در پاری سن ژرمن سالانه 13 میلیون یورو دستمزد بگیرد و گفته می‌شود قیمت انتقال او هم 23 میلیون یورو بوده است.

لئوناردو به گاتزتا دلو اسپورت گفت: «ما به توافق رسیده‌ایم و قرارداد بسته شده. زلاتان ایبراهیموویچ بازیکن پاری سن ژرمن است و می‌تواند برای ما تاریخ‌ساز شود.»

پاری سن ژرمن قرار است چهارشنبه نشستی خبری با حضور لئوناردو، و ناصر الخلیفی، رییس باشگاه داشته باشد.

گفته می‌شود در این جلسه خبر خرید مارکو وراتی از پسکارا هم اعلام می‌شود.

رایولا هم امروز عصر گفت: «همه خوشحالند، از جمله زلاتان. پاریس با آمدن ایبرا دلیلی دیگر یافته تا شهری پر از زیبایی خوانده شود.»

زلاتان در تمامی رقابت‌ها برای میلان 56 گل زده است.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ئخاشئشی در تاریخ 1348/10/11 و 2:02 دقیقه ارسال شده است

خیلی حیف شد ایبرا رفت باید یه فکر تو نوک حمله کنیم این فصل میلان سقوط نکنه شانش آوردیم کچل مو فرفری چشش به پول افتاده جو گیر شده مرتیکه خر حیف اون تیم دست اینه شکلک

این نظر توسط میلانو در تاریخ 1348/10/11 و 2:08 دقیقه ارسال شده است

مر گ بر هرچی عرب خرهشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط میلانو در تاریخ 1348/10/11 و 2:04 دقیقه ارسال شده است

بهتره زودتر زلاتانو بفروشه وجاش دامیائو یا فالکائو روبگیره و کراسیچ روکه العان قیمت زیادی نداره میتونه بخره شاید جواب بده در دفاع کناری با پول سیلوا میشه گریت بیل رو خرید وتا 10 سال دفاع چپ مونو تظمین میکنه 22 سالشه البته اگر بیاد در دفاع اخر فقط باید از بین ده ده یا اگبونوا یکی انتخاب بشه البته به تیم جوانان هم باید چشم داشتی داشته باشندشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط نیما در تاریخ 1348/10/11 و 21:19 دقیقه ارسال شده است

انجلوتی اگه مرد بود هیچوت ستاره های میلان نمیگرفت که میلان و ضعیف کنه. کسی از همین میلان معروف شد.مردیکه خیار

این نظر توسط فورزا روسونری در تاریخ 1348/10/11 و 20:54 دقیقه ارسال شده است

خاک تو سر این مدتیکه برلوسکووووووووووووووووووووووووونی با این تیم رویایی بستنش.کره خر ع..............

این نظر توسط مالدینی در تاریخ 1348/10/11 و 18:25 دقیقه ارسال شده است

بچه ها باید منتظر موند تا 31اگوست تا ببینیم کچل حاضره پول خرج کنه یا دوست داره به سریb بریمشکلک

این نظر توسط آیدین در تاریخ 1348/10/11 و 0:33 دقیقه ارسال شده است

میلان دیگه از حالت تیم در اومده . شده بقالی برلوسکونی و گالیانی !!!! کاش دیگه جلوی حریفامون تحقیر نشیم

این نظر توسط qmars در تاریخ 1348/10/11 و 8:31 دقیقه ارسال شده است

امسال باید فقط تحقیر شدن میلانو ببینیم . برلوسکنی بهتره بره گمشه ماد...

این نظر توسط کیانوش در تاریخ 1348/10/11 و 19:04 دقیقه ارسال شده است

به به عجب تیمی شد تیم میلان واقعا دم مدیران میلان گرم با این تیم داریشون روبینیو هم بفروشین بره بعد میلان میمونه پاتو که من حالا بهتون درصد میدم 100% میره .شکلک

این نظر توسط مالدینی در تاریخ 1348/10/11 و 17:16 دقیقه ارسال شده است

اخه ایبرا تو میامی هست بعد میگن تو پاریس هست .گالیانی یه....... خودشو قایم کرده کسی که میگفت 100% ایبرا میمونهشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • هواداران بوندسلیگا وبایرلورکوزن
  • دانلودها،دانلود اسکریپت و قالب سایت رایگان
  • طراحی چت روم،طراحی سایت
  • سفارش اینترنتی آسان
  • فروشگاه هاردی
  • هواداران ریکاردو کاکا |Ricardo kaka Fans
  • اروپا نیوز
  • چت روم فارسی|ميكسا چت|چتروم|چت ايراني
  • خبرگزاری نایک فوتبال
  • پست های فیسبوکی
  • Ԑ
  • خرید ساعت دیواری
  • جی تی اینساید فارسی
  • فیسبوک فارسی
  • Sms_city
  • اسرا44
  • اس ام اس عاشقانه جدید
  • جدیدترین ترول های خنده دار
  • لینک باکس پربازدید
  • football
  • football
  • متفاوت . باور نکردنی
  • رپ صدا | بزرگترین سایت رپ | دانلود جديد
  • اس ام اس کده شهر آفتاب
  • رئالی ها
  • وبلاگ هواداران داماش
  • گوشی موبایل
  • هواداران میلان
  • بﺱم اﻝاھ اﻝرَّﺡﻡن اﻝرَّﺡﻯﻡ ± وبلاگ
  • دوستداران فرزاد فرزین
  • فیس بوک
  • نایس اندروید
  • █▓▒░ترووووووووول بازار░▒▓█
  • Persian Youtube
  • خرید ساعت دیواری
  • بازار روز
  • JAMALELE
  • کلوب ملیساگروپ
  • 9466
  • بن دانلود
  • بن دانلود
  • آبی فان | سرگرمی تفریحی
  • مدرن سایت
  • هواداران چلسی
  • ☆..*.. ضـــد دخــــتر ..*.. ☆
  • شرکت تولیدی بوشهر محافظ
  • گل طلايي
  • ساسان اس ام اس
  • سایت تفریحی سرگرمی بروز3
  • کاتالونیا اف سی
  • پسران قرمز
  • جدیدترین اخبار رئال مادرید
  • همراهان جی اس ام
  • مرجع خبری لیورپول
  • بزرگترین سایت عکس های ...
  • محصول
  • طرفداران لیگهای اروپا
  • مامان و بابا و بچه‌ها
  • اخبار روزانه رئال مادرید
  • هواداران لیگهای اروپا
  • قرمزته
  • جامعه تبلیغاتی ایران سرو
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نتایج زنده فوتبال
    اپلیکیشن آندوریید وبسایت جدیدترین اخبار باشگاه میلان
    فروشگاه جدیدترین اخبار باشگاه میلان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2708
  • کل نظرات : 1045
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 249
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 190
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 3,185
  • بازدید سال : 113,567
  • بازدید کلی : 8,780,425
  • کدهای اختصاصی