loading...
جدیدترین اخبار باشگاه میلان
AatefMilan بازدید : 3835 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (1)

ماسیمیلیانو آلگری اعلام می‌کند که میلان در سال 2013 به مسیر خود بازخواهد گشت، وی همچنین از خروج احتمالی روبینیو از میلان ابراز ناراحتی می‌کند.

 

آلگری در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت گفت: این مساله که ما تمرکز خود را بر روی جوانان قرار داده‌ایم نشان می‌دهد که در مسیری صحیح قرار داریم.

 

ما در حال ساخت یک میلان جدید هستیم. بنابراین رسیدن به چنین امری نیازمند زمان و صبر است. پرزیدنت در این مورد کاملاً تصمیمات درستی اتخاذ می‌کند، چرا که در وضعیت فعلی ایتالیا، هیچ باشگاهی قادر به پرداخت دستمزد 7 میلیون یورویی نمی‌باشد. اکنون زمانی است که قوانین مالی یوفا حکمرانی می‌کنند.

 

از دست دادن تعداد بسیار زیادی بازیکن مهم باعث شده تا تیم آلگری به یکباره در دوران افول خود قرار گیرد، و همچنین در هفته‌های ابتدایی فصل شایعات بسیاری مبنی بر اخراج آلگری شنیده می‌شد: من در مورد تعداد امتیازاتی که در این فصل بدست آورده‌ایم راضی هستم، اگرچه می‌توانستیم کمی بیش از این ذخیره داشته باشیم.

 

من در حالی سال 2012 را به پایان رساندم که خود را با تغییرات بسیاری سازگار کردم. در تطابق با شرایط متغیر باید هوش خود را به کار بست. در شرایط دشورا من بسیار آرام هستم، و سعی می‌کنم جو منفی بر من تاثیرگذار نباشد. شاید من اکنون به این علت در میلان حضور دارم که توانستم مسئولان را راضی کنم و به آنها این اطمینان را بدهم که شرایط بهتر خواهد شد.

 

من به آنها گفتم که از این شرایط خارج خواهیم شد، و به مسیر درست باز خواهیم گشت. اگرچه دیدار مقابل رم نشان داد که ما هنوز به طور کامل به مسیر خود باز نگشته‌ایم. قرارداد من با میلان تا سال 2014 خواهد بود، اگر چه من از حضور در میلان خوشحال هستم، و امیدوارم بتوانم زمان بیشتری در این تیم بمانم. این که در طول دو یا سه سال ما بتوانم باز هم خود را به اوج برسانیم بسیار هیجان‌آور است.

 

آلگری در حالی این سخنان را بر زبان آورد که بازیکنان بزرگ بیشتری میلان را ترک می‌کنند. الکساندر پاتو و روبینیو به درهای خروج میلان نزدیکتر می‌شوند، و احتمالاً یکی راهی کورینتیانس و دیگری راهی سانتوز خواهد شد: از این که پاتو و روبینیو میلان را ترک کنند ناامید خواهم شد؟ احساس متفاوتی دارم، پاتو پتانسیل برنده شدن توپ طلای اروپا را دارد، اما من هم معتقدم که او نیاز دارد بعد از این همه مصدومیت، اعتماد به نفس خود را بازیاید. روبینیو؟ در مورد او چه باید بگویم؟ او یک بازیکن با سطحی عالی است.

 

آیا ماریو بالوتلی مرا حیرت‌زده می‌کند؟ علاقه‌ای به صحبت در مورد بازیکنان تیم‌های دیگر ندارم. اما این که او نتوانسته مهارت‌های خود را به اجرا بگذارد بسیار تاسف‌بار است، و من فکر می‌کنم او باید در این راه عجله کند، چرا که زمان برای او بسیار زود می‌گذرد.

 

آلگری همچنین در مورد کونته سخنانی گفت: او عملکردی عالی داشته است. اما وقتی که صحبت از جنگ رسانه‌ای می‌شود احساس می‌شود که ما در یک بازی ویدیویی قرار داریم. در واقع من به جنگ و توطئه اعتقادی ندارم، من با خبرنگاران صحبت می‌کنم حتی اگر آنها به من توهین کنند. شما نمی‌دانید، شاید من یک کنفرانس خبری را تحریم کنم، و آنها مرا جریمه کنند، و دستمزدم را کاهش دهند..

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ali milano در تاریخ 1391/10/11 و 22:48 دقیقه ارسال شده است

jaleb bod


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • هواداران بوندسلیگا وبایرلورکوزن
  • دانلودها،دانلود اسکریپت و قالب سایت رایگان
  • طراحی چت روم،طراحی سایت
  • سفارش اینترنتی آسان
  • فروشگاه هاردی
  • هواداران ریکاردو کاکا |Ricardo kaka Fans
  • اروپا نیوز
  • چت روم فارسی|ميكسا چت|چتروم|چت ايراني
  • خبرگزاری نایک فوتبال
  • پست های فیسبوکی
  • Ԑ
  • خرید ساعت دیواری
  • جی تی اینساید فارسی
  • فیسبوک فارسی
  • Sms_city
  • اسرا44
  • اس ام اس عاشقانه جدید
  • جدیدترین ترول های خنده دار
  • لینک باکس پربازدید
  • football
  • football
  • متفاوت . باور نکردنی
  • رپ صدا | بزرگترین سایت رپ | دانلود جديد
  • اس ام اس کده شهر آفتاب
  • رئالی ها
  • وبلاگ هواداران داماش
  • گوشی موبایل
  • هواداران میلان
  • بﺱم اﻝاھ اﻝرَّﺡﻡن اﻝرَّﺡﻯﻡ ± وبلاگ
  • دوستداران فرزاد فرزین
  • فیس بوک
  • نایس اندروید
  • █▓▒░ترووووووووول بازار░▒▓█
  • Persian Youtube
  • خرید ساعت دیواری
  • بازار روز
  • JAMALELE
  • کلوب ملیساگروپ
  • 9466
  • بن دانلود
  • بن دانلود
  • آبی فان | سرگرمی تفریحی
  • مدرن سایت
  • هواداران چلسی
  • ☆..*.. ضـــد دخــــتر ..*.. ☆
  • شرکت تولیدی بوشهر محافظ
  • گل طلايي
  • ساسان اس ام اس
  • سایت تفریحی سرگرمی بروز3
  • کاتالونیا اف سی
  • پسران قرمز
  • جدیدترین اخبار رئال مادرید
  • همراهان جی اس ام
  • مرجع خبری لیورپول
  • بزرگترین سایت عکس های ...
  • محصول
  • طرفداران لیگهای اروپا
  • مامان و بابا و بچه‌ها
  • اخبار روزانه رئال مادرید
  • هواداران لیگهای اروپا
  • قرمزته
  • جامعه تبلیغاتی ایران سرو
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نتایج زنده فوتبال
    اپلیکیشن آندوریید وبسایت جدیدترین اخبار باشگاه میلان
    فروشگاه جدیدترین اخبار باشگاه میلان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2708
  • کل نظرات : 1045
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 249
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 79
  • بازدید امروز : 1,312
  • باردید دیروز : 1,749
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 9,990
  • بازدید ماه : 25,038
  • بازدید سال : 55,865
  • بازدید کلی : 8,722,723
  • کدهای اختصاصی