loading...
جدیدترین اخبار باشگاه میلان
AatefMilan بازدید : 3289 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

ماتیاس سیلوستره اذعان کرد که رفتن او به اینتر از اول اشتباه بوده، و آماده است تا ارزش واقعی خود را نشان دهد. سیلوستره شماره 26 جدید میلان به طور قرضی و به ارزش 1 میلیون یورو به میلان پیوست. میلان باید برای خرید قطعی او 4 میلیون یورو به اینتر پرداخت کند.

 

این مدافع 28 ساله در گفت و گو با گاتزتا گفت: متاسفم به خاطر اتفاقی که برای بونه‌را افتاد، و آرزو می کنم هرچه زودتر سلامتی‌اش را بدست آورد. میلان تابستان گذشته به من علاقه داشت؟ به یاد دارم گالیانی آن زمان مرا فراخواند تا خوش‌آمدگویی کند.


صحبت‌های او با من به سرعت اعتماد به نفسم را به شکلی باورنکردنی بالا برد. باید از آلگری هم تشکر کنم. اینجا هستم تا به اعتماد آن‌ها پاسخ دهم، و این زمان مناسبی برای اظهار نظر نیست.


می‌دانم که در اینجا پیشرفت و قرار گرفتن در ترکیب تیم بسیار سخت است، اما من نمی‌ترسم. آماده‌ام تا ارزش واقعی خودم را نشان دهم. پارما و جنوا مرا می‌خواستند؟ چیزی برای گفتن در رابطه با آن‌ها ندارم. از آن‌ها به خاطر علاقه‌ای که نشان دادند تشکر می‌کنم، اما امیدوار بودم راه حلی با سطح بالاتری پیدا کنم، و خوشبختانه میلان مرا به یاد آورد.


این درست است که مردم سیلوستره واقعی را در اینتر ندیدند، همه‌چیز از ابتدا در مسیر اشتباه قرار گرفت. آسیب‌دیدگی هم تمرینات پیش‌فصل مرا تحت تاثیر قرار داد، و شاید من خودم را تحت فشار قرار دادم که سریع‌تر به زمین برگردم.


استراما خط دفاعی را از دفاع چهار نفره به سه نفره تغییر داد، و زمانی که شروع به نتیجه گرفتن کرد شرایط برای من سخت شد. اما خوشحالم که میلان از دفاع چهار نفره استفاده می‌کند، سیستمی که ترجیح می دهم در آن بازی کنم.




اگر مثل اینتر، میلان را ترک کنم؟ دوست ندارم بهانه بیاورم. فصل گذشته بسیار وحشتناک بود. آن گذشت، و این فصل مثل سال پیش نخواهد شد. والتر ماتزاری؟ شانس ملاقات با او را نداشتم. شرایط در اینتر بسیار سخت بود، اما خوشبختانه خانواده‌ام به من نزدیک بودند.


تمرینات پیش‌فصل را به تنهایی انجام دادم؟ بله در کنار اسکلوتو، اما کمک‌های بسیار دریافت کردم. برای کسب آمادگی مناسب به سختی کار کردم، و به همین خاطر اکنون حس خوبی دارم.


دیگر نمی‌توانم برای انجام آزمایشات پزشکی صبر کنم. چرا شماره‌ی 26 را انتخاب کردم؟ این یک انتخاب تصادفی بود. اکنون فقط به جذب اعتماد اطرافیانم در میلان فکر می‌کنم.


هدف خاصی در میلان دنبال می‌کنم؟ نمی‌خواهم هیچ‌گونه قولی اکنون بدهم. من در اینتر بسیار به گل‌زنی نزدیک بودم، اما مهم نشان‌دادن توانایی‌هایم به عنوان یک مدافع است. آماده‌ام هرجا که آلگری می‌خواهد بازی کنم.


دفاع میلان در نیم‌فصل دوم بسیار پیشرفت کرد، زوج دفاعی زاپاتا و مکسس به خوبی کار کرد. اما بالاتر از همه روحیه تیم بود که به خوبی احیا شده بود. شما به عنوان یک بازیکن از خارج تیم به سرعت این موضوع را دریافت می‌کنید.


همیشه با میلان هم‌دل بودم، دلیل آن را هم می‌توان نستا دانست. نستا همیشه بُت من بوده است. فینال جام باشگاه‌های جهان در سال 2007 از او خواستم که پیراهن خود را به من بدهد. هنوز آن پیراهن را دارم. امیدوارم که او هنوز مرا به یاد داشته باشد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • هواداران بوندسلیگا وبایرلورکوزن
  • دانلودها،دانلود اسکریپت و قالب سایت رایگان
  • طراحی چت روم،طراحی سایت
  • سفارش اینترنتی آسان
  • فروشگاه هاردی
  • هواداران ریکاردو کاکا |Ricardo kaka Fans
  • اروپا نیوز
  • چت روم فارسی|ميكسا چت|چتروم|چت ايراني
  • خبرگزاری نایک فوتبال
  • پست های فیسبوکی
  • Ԑ
  • خرید ساعت دیواری
  • جی تی اینساید فارسی
  • فیسبوک فارسی
  • Sms_city
  • اسرا44
  • اس ام اس عاشقانه جدید
  • جدیدترین ترول های خنده دار
  • لینک باکس پربازدید
  • football
  • football
  • متفاوت . باور نکردنی
  • رپ صدا | بزرگترین سایت رپ | دانلود جديد
  • اس ام اس کده شهر آفتاب
  • رئالی ها
  • وبلاگ هواداران داماش
  • گوشی موبایل
  • هواداران میلان
  • بﺱم اﻝاھ اﻝرَّﺡﻡن اﻝرَّﺡﻯﻡ ± وبلاگ
  • دوستداران فرزاد فرزین
  • فیس بوک
  • نایس اندروید
  • █▓▒░ترووووووووول بازار░▒▓█
  • Persian Youtube
  • خرید ساعت دیواری
  • بازار روز
  • JAMALELE
  • کلوب ملیساگروپ
  • 9466
  • بن دانلود
  • بن دانلود
  • آبی فان | سرگرمی تفریحی
  • مدرن سایت
  • هواداران چلسی
  • ☆..*.. ضـــد دخــــتر ..*.. ☆
  • شرکت تولیدی بوشهر محافظ
  • گل طلايي
  • ساسان اس ام اس
  • سایت تفریحی سرگرمی بروز3
  • کاتالونیا اف سی
  • پسران قرمز
  • جدیدترین اخبار رئال مادرید
  • همراهان جی اس ام
  • مرجع خبری لیورپول
  • بزرگترین سایت عکس های ...
  • محصول
  • طرفداران لیگهای اروپا
  • مامان و بابا و بچه‌ها
  • اخبار روزانه رئال مادرید
  • هواداران لیگهای اروپا
  • قرمزته
  • جامعه تبلیغاتی ایران سرو
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نتایج زنده فوتبال
    اپلیکیشن آندوریید وبسایت جدیدترین اخبار باشگاه میلان
    فروشگاه جدیدترین اخبار باشگاه میلان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2708
  • کل نظرات : 1045
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 249
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 73
  • بازدید امروز : 140
  • باردید دیروز : 2,550
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 140
  • بازدید ماه : 26,416
  • بازدید سال : 57,243
  • بازدید کلی : 8,724,101
  • کدهای اختصاصی