loading...
جدیدترین اخبار باشگاه میلان
AatefMilan بازدید : 307 دوشنبه 24 شهریور 1393 نظرات (0)
فیلیپو اینزاگی از بازی زیبای میلان و برد این تیم در انیو تاردینی، بسیار خوشحال است و به این تیم افتخار می کند، اینزاگی بعد از این دیدار زیبا که با برتری 5-4 میلان به پایان رسید، در مصاحبه با کانال اسکای اسپورت، دربارۀ این بازی صحبت کرد.


میلان: "من از داشتن این گروه فوق العاده بسیار، بسیار خوشحال هستم، ما نباید از یاد ببریم که از کجا آمده ایم، امروز طرفداران ما بسیار خوشحال هستند، چرا که تلاش ما را در این دیدار برای پیروزی و به ثمر رساندن گل دیدند"

برد میلان: "میلان در این دیدار مستحق برنده شدن بود، و در مورد برنده شدن ما در این دیدار جای هیچگونه بحثی باقی نمانده است، در این بازی ما با ترکیب فوق العاده ای وارد زمین بازی شدیم، و برای زدن گل به خوبی تا آخرین لحظه تلاش کردیم"
"در دقایق انتهایی بازی من به این موضوع فکر می کردم که شرم آور است اگر این دیدار با برتری تیم ما به پایان نرسد، تیم من سزاوار نتیجۀ مساوی در این دیدار نبود، چرا که پسران من در این دیدار فوق العاده بودند و با حرارت خاصی برای گرفتن نتیجه تلاش کردند" 
"رامی و زاپاتا بدون حتی یک دقیقه گرم کردن وارد زمین بازی شدند و این نشان دهندۀ روح میلان است، من نمی دانم که تا چه حد ما می توانیم اینگونه ادامه دهیم، اما من از اینکه مربی این تیم هستم، بسیار افتخار می کنم"

بازی با یوونتوس: "بازی در برابر یوونتوس، یک دیدار در برابر یک تیم بالای جدول است، اما ما باید سعی کنیم، در دراز مدت مانند بازی امشب باشیم، و سعی داشته باشیم که با همین شور و شوق به فکر دیدارهای آینده باشیم"
"واضح است که لحظات دشوار برای ما خواهد رسید، اما ما تمرینات تیم را برای بازسازی و به نمایش گذاشتن یک عملکرد مناسب پشت سر گذاشتیم و حالا من از تماشای یک عملکرد تحسین برانگیز در یک مسابقه خوشحال هستم، ما قصد داریم، شما از دیدن یک نمایش زیبای دیگر در بازی بزرگ آینده در سن سیرو به طور کامل لذت ببرید"

دلیل نبودن فرناندو تورس در این دیدار: "متأسفانه اینگونه مصدومیت ها وجود دارد، و تورس پیش از این دیدار از ناحیۀ مچ پای راست دچار مصدومیت شد و این دیدار را از دست داد"

جرمی منز: "همانطور که ما امروز دیدیم، مصدومیت ها وجود دارد و منز در دقایق پایانی خسته بود، منز به عنوان یک بازیکن آزاد با ما قرارداد امضاء کرد، و مردم با تعقیب شرایط منز از زمان ورودش به میلان، حالا از عملکرد فوق العادۀ او تحت تأثیر قرار گرفته اند"

دلیل استفاده از بونیرا به جای زاپاتا: "من فکر می کردم در این دیدار بیابیانی بازی خواهد کرد، بنابراین من نیاز به در نظر گرفتن ویژگی های بازی بازیکنان پارما و این بازیکن داشتم، چرا که این بازیکن می توانست در ضدحملات برای خط دفاعی ما مشکل ایجاد کند و من به همین دلیل از بونیرا در این دیدار استفاده کردم، من برای مکسس، زاپاتا و رامی احترام زیادی قائل هستم، و طبق شرایط بازی دو تغییر در خط دفاعی بعد از اخراج بونیرا ایجاد کردم"

گلزنی کیسوکه هوندا: "من تمرین این بازیکنان را هر روز در تمرینات مشاهده می کنم، بنابراین دلیل استفاده از این بازیکنان و دلیل زدن این گل ها کاملاً روشن است، ما باید برای بازسازی در سخت ترین زمان تلاش کنیم، اما در حال حاضر از نظر امتیاز با رم و یوونتوس برابر هستیم و این برای من یک رضایت بزرگ است، من به این میلان افتخار می کنم"
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • هواداران بوندسلیگا وبایرلورکوزن
  • دانلودها،دانلود اسکریپت و قالب سایت رایگان
  • طراحی چت روم،طراحی سایت
  • سفارش اینترنتی آسان
  • فروشگاه هاردی
  • هواداران ریکاردو کاکا |Ricardo kaka Fans
  • اروپا نیوز
  • چت روم فارسی|ميكسا چت|چتروم|چت ايراني
  • خبرگزاری نایک فوتبال
  • پست های فیسبوکی
  • Ԑ
  • خرید ساعت دیواری
  • جی تی اینساید فارسی
  • فیسبوک فارسی
  • Sms_city
  • اسرا44
  • اس ام اس عاشقانه جدید
  • جدیدترین ترول های خنده دار
  • لینک باکس پربازدید
  • football
  • football
  • متفاوت . باور نکردنی
  • رپ صدا | بزرگترین سایت رپ | دانلود جديد
  • اس ام اس کده شهر آفتاب
  • رئالی ها
  • وبلاگ هواداران داماش
  • گوشی موبایل
  • هواداران میلان
  • بﺱم اﻝاھ اﻝرَّﺡﻡن اﻝرَّﺡﻯﻡ ± وبلاگ
  • دوستداران فرزاد فرزین
  • فیس بوک
  • نایس اندروید
  • █▓▒░ترووووووووول بازار░▒▓█
  • Persian Youtube
  • خرید ساعت دیواری
  • بازار روز
  • JAMALELE
  • کلوب ملیساگروپ
  • 9466
  • بن دانلود
  • بن دانلود
  • آبی فان | سرگرمی تفریحی
  • مدرن سایت
  • هواداران چلسی
  • ☆..*.. ضـــد دخــــتر ..*.. ☆
  • شرکت تولیدی بوشهر محافظ
  • گل طلايي
  • ساسان اس ام اس
  • سایت تفریحی سرگرمی بروز3
  • کاتالونیا اف سی
  • پسران قرمز
  • جدیدترین اخبار رئال مادرید
  • همراهان جی اس ام
  • مرجع خبری لیورپول
  • بزرگترین سایت عکس های ...
  • محصول
  • طرفداران لیگهای اروپا
  • مامان و بابا و بچه‌ها
  • اخبار روزانه رئال مادرید
  • هواداران لیگهای اروپا
  • قرمزته
  • جامعه تبلیغاتی ایران سرو
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نتایج زنده فوتبال
    اپلیکیشن آندوریید وبسایت جدیدترین اخبار باشگاه میلان
    فروشگاه جدیدترین اخبار باشگاه میلان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2708
  • کل نظرات : 1045
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 249
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 190
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 3,191
  • بازدید سال : 113,573
  • بازدید کلی : 8,780,431
  • کدهای اختصاصی