loading...
جدیدترین اخبار باشگاه میلان
AatefMilan بازدید : 282 دوشنبه 08 خرداد 1391 نظرات (1)

تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی میلان اعلام کرد این باشگاه را ترک نخواهد کرد اما تاکید کرد روسونری برای موفقیت در فصل آینده به تقویت نیاز دارد.

میلان در حال حاضر بازیکنانی چون ریکاردو مونتولیوو و باکایا ترائوره را بخدمت گرفته است اما این بازیکن هر کدام به صورت انتقالی آزاد راهی سن سیرو و میلان شده اند.

سیلوا در مصاحبه با گاتزتا دلواسپورت گفت " ایبرا و من  هر دو یک چیز را میخواهیم و آن پیروزی برای میلان است"


"این فصل بسیار سخت سپری شد بنابراین ما برای پیروزی نیاز به  تقویت تیم از بازیکنان با کیفیت داریم"

  تیاگو سیلوا که این روزها شایعات پیرامون انتقال وی به باشگاه هایی چون منچستر سیتی و بارسلونا به گوش میرسد در صحبت های خود شدیدا این گونه موارد را رد کرد.

"این باشگاه خانه من است و احساس بسیار فوق العاده ای در اینجا دارم.همانطور که آدریانو گالیانی گفت : شما فروشی نیستید و باشگاه را ترک نخواهید کرد؛ و حال من فکر میکنم همه چیز بسیار واضح است"


"از اینکه برای چنین باشگاه بزرگی بسیار مهم هستم ،افتخار میکنم.میخواهم در اینجا بمانم  و رویای تبدیل شدن به اسطوره هایی چون مالدینی و نستا را در سر دارم و فکر میکنم مشکلی در این رابطه وجود ندارد"


"بیش از آنکه  به ارودی تیم ملی برزیل اضافه شوم با آدریانو گالیانی صحبت کردم و او  احساس مهمی در من ایجاد کرد و  گفت در رابطه با آینده ام کاملا آسوده باشم و حال من کاملا آرامش دارم"


"آیا روزی کاپیتان روسونری می شوم؟ این امر بسیار فوق العاده است و من کاملا برای آن آماده هستم"


تیاگو سیلوا دو ماه اخیر را به دلیل مصدومیت از ناحیه عضلانی از دست داد اما حال کاملا بهبود یافته است و در بازی دوستانه برابر دانمارک که با نتیجه 3-1 به نفغ زرد پوشان برزیل به اتمام رسید،حضور داشت.


سیلوا در ادامه گفت "من در فرم بسیار خوبی قرار دارم و بازی خوبی را نیز انجام دادم و بی صبرانه در انتظار بازگشت به میادین هستم.در مصدومیت اخیرم مقصر آن خودم بودم چرا که مربی و کادر پزشکی در بهبود من عجله ای نداشتند و تنها من میخواستم به هر نحو در بازی برابر رم به میدان بروم هر چند که در بهترین وضعیت خود نبودم و در نهایت این عجله من برای بازگشت، بسیار برای من گران تمام شد"


"اگر به گذشته بازگردم  به هیچ وجه آن تصمیم را دوباره نخواهم گرفت چرا که ممکن بود فصل متفاوت تر از این برای میلان به پایان میرسید"


میلان در بدترین شرایط تیاگو سیلوا را در اختیار نداشت و از مهنرین های آن میتوان به دو بازی رقت و برگشت برابر بارسلونا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و اشاره کرد،همچنین بازی های مهم پایانی سری آ در حالی که میلان با 4 امتیاز اختلاف نسبت به یوونتوس در صدر قرارداشت اما نبود سیلوا در خط دفاعی برای میلانی ها بسیار سخت تمام شد.


"این حقیقت که چقدر از دست دادن  اسکودتو متاسف هستم قابل انکار نیست و من همیشه از خودم این سوال را که چگونه اسکودتو را از دست دادیم می پرسم ، ما در حالی اسکودتو را از دست دادیم که با 4 امتیاز اختلاف نسبت به یوونتوس در صدر قرار داشتیم ، در صورتی که چیزی تا پایان سری آ باقی نمانده بود"


"فصل آینده با تمام قدرت بازمیگردیم .در حال حاضر من می خواهم با برزیل قهرمان المپیک 2012 لندن شوم و سپس قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هدف اصلی من خواهد بود"

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط کیانوش در تاریخ 1348/10/11 و 0:08 دقیقه ارسال شده است

تیاگو یک مرد واقعی و به تمام معناست...شکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • هواداران بوندسلیگا وبایرلورکوزن
  • دانلودها،دانلود اسکریپت و قالب سایت رایگان
  • طراحی چت روم،طراحی سایت
  • سفارش اینترنتی آسان
  • فروشگاه هاردی
  • هواداران ریکاردو کاکا |Ricardo kaka Fans
  • اروپا نیوز
  • چت روم فارسی|ميكسا چت|چتروم|چت ايراني
  • خبرگزاری نایک فوتبال
  • پست های فیسبوکی
  • Ԑ
  • خرید ساعت دیواری
  • جی تی اینساید فارسی
  • فیسبوک فارسی
  • Sms_city
  • اسرا44
  • اس ام اس عاشقانه جدید
  • جدیدترین ترول های خنده دار
  • لینک باکس پربازدید
  • football
  • football
  • متفاوت . باور نکردنی
  • رپ صدا | بزرگترین سایت رپ | دانلود جديد
  • اس ام اس کده شهر آفتاب
  • رئالی ها
  • وبلاگ هواداران داماش
  • گوشی موبایل
  • هواداران میلان
  • بﺱم اﻝاھ اﻝرَّﺡﻡن اﻝرَّﺡﻯﻡ ± وبلاگ
  • دوستداران فرزاد فرزین
  • فیس بوک
  • نایس اندروید
  • █▓▒░ترووووووووول بازار░▒▓█
  • Persian Youtube
  • خرید ساعت دیواری
  • بازار روز
  • JAMALELE
  • کلوب ملیساگروپ
  • 9466
  • بن دانلود
  • بن دانلود
  • آبی فان | سرگرمی تفریحی
  • مدرن سایت
  • هواداران چلسی
  • ☆..*.. ضـــد دخــــتر ..*.. ☆
  • شرکت تولیدی بوشهر محافظ
  • گل طلايي
  • ساسان اس ام اس
  • سایت تفریحی سرگرمی بروز3
  • کاتالونیا اف سی
  • پسران قرمز
  • جدیدترین اخبار رئال مادرید
  • همراهان جی اس ام
  • مرجع خبری لیورپول
  • بزرگترین سایت عکس های ...
  • محصول
  • طرفداران لیگهای اروپا
  • مامان و بابا و بچه‌ها
  • اخبار روزانه رئال مادرید
  • هواداران لیگهای اروپا
  • قرمزته
  • جامعه تبلیغاتی ایران سرو
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نتایج زنده فوتبال
    اپلیکیشن آندوریید وبسایت جدیدترین اخبار باشگاه میلان
    فروشگاه جدیدترین اخبار باشگاه میلان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2708
  • کل نظرات : 1045
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 249
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 79
  • بازدید امروز : 2,548
  • باردید دیروز : 1,749
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 11,226
  • بازدید ماه : 26,274
  • بازدید سال : 57,101
  • بازدید کلی : 8,723,959
  • کدهای اختصاصی