loading...
جدیدترین اخبار باشگاه میلان
AatefMilan بازدید : 1020 دوشنبه 08 خرداد 1391 نظرات (1)

فیلیپو اینزاگی در حالی از بازگشت به میلان سخن میگوید که قصد ندارد برای فصل آینده در باشگاه دیگری به میدان برود. اینزاگی در دیدار پایانی سری آ در فصل 12-2011 خداحافظی خود از میلان را با شکوه کامل اعلام کرد، چرا که اینزاگی در این دیدار موفق شد گل برتری میلان مقابل نوارا را به ثمر برساند. در 24 می 2007، اینزاگی در آتن دو گل برای میلان به ثمر رساند تا روسونری با اتکا به گل های سوپر پیپو برای هفتمین بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود. عشق اینزاگی نسبت به میلان جاودانه است و او اعلام میدارد که روزی به باشگاه همیشه محبوب خود باز خواهد گشت.

 

اینزاگی که در 300 حضور با پیراهن میلان 126 گل به ثمر رساند در این مورد اظهار کرد:

میلان همیشه در زندگی من و در قلب من باقی خواهد ماند. امیدوارم میلان در برنامه های آینده من جایی داشته باشد، این بار نه به عنوان بازیکن و بلکه به عنوان مدیر در این باشگاه بتوانم فعالیت کنم. اگر در کوتاه مدت نتوانم به باشگاهم بازگردم، به طور یقین در طولانی مدت به میلان باز خواهم گشت، چرا که میلان به من همه چیز اعطا کرد.


هنوز در مورد آینده خود تصمیمی نگرفته ام، این کار را بعد از تاریخ 8 جون خواهم کرد. من به مدیر برنامه های خود اعلام کردم که در این مورد با من تماس نگیرد، چرا که من نیاز دارم در این مورد بیشتر فکر کنم، در حال حاضر شاید بخواهم در کاورچیانو مدتی را در کلاس های مربیگری بگذرانم. میدانم که باشگاه هایی به من ابراز علاقه کرده اند، اما این مساله برای من بسیار سخت است. از سویی بسیار خوشحالم که دوران حرفه ای خود را با بثمر رساندن گل برای میلان به اتمام رساندم، از سوی دیگر احساس میکنم هنوز میتوانم بازی کنم و موثر باشم.


هنوز علاقه زیادی برای حضور در میادین و به ثمر رساندن گل دارم. این که در این مقطع از فوتبال خداحافظی کنم کمی برایم سخت است، و به همین علت به مدت زمان بیشتری برای فکر کردن نیاز دارم. من تنها دو گل با رکورد باجو فاصله دارم، اما رکوردها بالاخره شکسته میشوند، و بازیکن جدید از رکورد شما پیشی خواهد گرفت.

 

سیمونه اینزاگی، برادر فیلیپو اینزاگی، که پیش از این اعلام کرده بود برادرش هنوز میل به ادامه فوتبال خود دارد نیز در یکی از تیم های لاتزیو در حال مربیگری است، و با توجه به تشابه خصوصیات اخلاقی این دو برادر ممکن است فیلیپو نیز بخواهد به فوتبال خود در دنیای مربگیری ادامه دهد. گتوزو نیز پیش از این اعلام کرده بود که حتی ممکن است در صورتی که پیشنهاد مناسبی برای حضور یک سال دیگر خود در میادین فوتبال فراهم نباشد، از دنیای فوتبال خداحافظی کند و یه مربیگری و یا پست های مدیریتی روی آورد. گتوزو نیز به مانند اینزاگی اعلام کرده که روزی به میلان بازخواهد گشت.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط کیانوش در تاریخ 1348/10/11 و 2:59 دقیقه ارسال شده است

سلام...
این یونتوسی ها مثل اینکه ول کن بازیکن های میلان نیستن مثل اینکه می خوان گتوسو را هم بخرنشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • هواداران بوندسلیگا وبایرلورکوزن
  • دانلودها،دانلود اسکریپت و قالب سایت رایگان
  • طراحی چت روم،طراحی سایت
  • سفارش اینترنتی آسان
  • فروشگاه هاردی
  • هواداران ریکاردو کاکا |Ricardo kaka Fans
  • اروپا نیوز
  • چت روم فارسی|ميكسا چت|چتروم|چت ايراني
  • خبرگزاری نایک فوتبال
  • پست های فیسبوکی
  • Ԑ
  • خرید ساعت دیواری
  • جی تی اینساید فارسی
  • فیسبوک فارسی
  • Sms_city
  • اسرا44
  • اس ام اس عاشقانه جدید
  • جدیدترین ترول های خنده دار
  • لینک باکس پربازدید
  • football
  • football
  • متفاوت . باور نکردنی
  • رپ صدا | بزرگترین سایت رپ | دانلود جديد
  • اس ام اس کده شهر آفتاب
  • رئالی ها
  • وبلاگ هواداران داماش
  • گوشی موبایل
  • هواداران میلان
  • بﺱم اﻝاھ اﻝرَّﺡﻡن اﻝرَّﺡﻯﻡ ± وبلاگ
  • دوستداران فرزاد فرزین
  • فیس بوک
  • نایس اندروید
  • █▓▒░ترووووووووول بازار░▒▓█
  • Persian Youtube
  • خرید ساعت دیواری
  • بازار روز
  • JAMALELE
  • کلوب ملیساگروپ
  • 9466
  • بن دانلود
  • بن دانلود
  • آبی فان | سرگرمی تفریحی
  • مدرن سایت
  • هواداران چلسی
  • ☆..*.. ضـــد دخــــتر ..*.. ☆
  • شرکت تولیدی بوشهر محافظ
  • گل طلايي
  • ساسان اس ام اس
  • سایت تفریحی سرگرمی بروز3
  • کاتالونیا اف سی
  • پسران قرمز
  • جدیدترین اخبار رئال مادرید
  • همراهان جی اس ام
  • مرجع خبری لیورپول
  • بزرگترین سایت عکس های ...
  • محصول
  • طرفداران لیگهای اروپا
  • مامان و بابا و بچه‌ها
  • اخبار روزانه رئال مادرید
  • هواداران لیگهای اروپا
  • قرمزته
  • جامعه تبلیغاتی ایران سرو
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نتایج زنده فوتبال
    اپلیکیشن آندوریید وبسایت جدیدترین اخبار باشگاه میلان
    فروشگاه جدیدترین اخبار باشگاه میلان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2708
  • کل نظرات : 1045
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 249
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 73
  • بازدید امروز : 1,280
  • باردید دیروز : 2,550
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,280
  • بازدید ماه : 27,556
  • بازدید سال : 58,383
  • بازدید کلی : 8,725,241
  • کدهای اختصاصی